STATER

Stater bedrijfsevent

Happy new future

‘Happy New Future’ was het thema van het eerste personeelsfeest van Stater NV dat wij mochten organiseren in Fort Voordorp te Groenekan. Vijf jaar later werden we opnieuw ingeschakeld om nu samen het 20-jarig jubileumfeest van Stater NV te organiseren.

Ruim 700 medewerkers verzamelden zich in de feestelijke aangeklede ontvangsthal van het Stater kantoor t Amersfoort. Heerlijke hapjes en drankjes werden geserveerd en diverse acts zorgde ervoor dat iedereen geleidelijk in de feestmodus geraakte. Met bussen werden alle genodigden naar de verrassingslocatie ‘De Rijtuigenloods’ gereden. Hier werd iedereen door het management en de directie van Stater NV in de functie van parkeerregelaars, beveiligingsmedewerkers, garderobemedewerkers en als gastvrouwen en -heren feestelijk onthaald voor het feest ‘The Next Station’! Bekijk de aftermovie voor een goeie impressie:

happy new future

‘Happy New Future’ was het thema van het eerste personeelsfeest van Stater NV dat wij mochten organiseren in Fort Voordorp te Groenekan. Vijf jaar later werden we opnieuw ingeschakeld om nu samen het 20-jarig jubileumfeest van Stater NV te organiseren.

Ruim 700 medewerkers verzamelden zich in de feestelijke aangeklede ontvangsthal van het Stater kantoor t Amersfoort. Heerlijke hapjes en drankjes werden geserveerd en diverse acts zorgde ervoor dat iedereen geleidelijk in de feestmodus geraakte. Met bussen werden alle genodigden naar de verrassingslocatie ‘De Rijtuigenloods’ gereden. Hier werd iedereen door het management en de directie van Stater NV in de functie van parkeerregelaars, beveiligingsmedewerkers, garderobemedewerkers en als gastvrouwen en -heren feestelijk onthaald voor het feest ‘The Next Station’! Bekijk de aftermovie voor een goeie impressie:

Vieren, terugkijken, vooruitkijken, innovatie en digitalisering

Samen vieren, terugkijken, vooruitkijken, innovatie en digitalisering waren de verschillende thema’s die origineel werden verpakt in dit fantastische jubileumfeest van Stater N.V.!

We kijken terug op een hele fijne samenwerking. Na de organisatie van het 15-jarig jubileumfeest was  het opnieuw een hele eer om ook 20-jarig jubileumfeest te mogen organiseren.

Hoe ziet uw ideale evenement eruit en wat wilt u er mee bereiken?

Door u zelf te dwingen na te denken over het ‘waarom’, kiest u de juiste uitgangspositie voor uw evenement. De doelgroep, de locatie en plaats, de datum, het beschikbare budget – alles hangt samen met de gekozen doelstelling. Als evenementenbureau is het onze uitdaging u hier zo goed mogelijk bij te begeleiden en te adviseren. We maken graag en geheel vrijblijvend een afspraak. Vertel uw verhaal en ervaar onze expertise!

MEER INFORMATIE OF AFSPREKEN? WIJ ZIJN GEÏNTERESSEERD IN UW VERHAAL!

ub-events
Wilgenweg 12D
1031HV Amsterdam Noord
0031 (0)88 848 53 20

Vredenoordlaan 14
3061 RL Rotterdam
0031 (0)88 848 5310

info@ub-events.nl